tirsdag 4. januar 2011

statusrapport 2010

Inspirert av Sysleglad har jeg laget en oversikt over det jeg har produsert i 2010 - ihvertfall det jeg husker...


 Søm
2 selebukser til barn
1 anorakk til barn
1 kalesje til vogn
1 vognpose
1 joggedress til barn
1 genser til barn
4 strikkemapper
3 tøybleier og endel innlegg og bleiepose
1 ulldress til barn
Et par smekker
1 Mei Tai
2 lekeposer
1 gavesett med smekke og oppbevaringspose
1 forkle med "ermer"
Ymse gardiner
Sengesett til barn
Brudekjole

 Strikk
1 monsterbukse
1 stripete ullbukse
Soloppgangsjal
Rillestrikka votter til voksen
Rillestrikka votter til barn
Tova votter til barn
En herregenser (den ble ferdig 1.januar, men jeg skriver den på 2010kvoten)
1 Finlandshette til barn
1 barnelue
Ullsokker til mannen




Mål for 2011
Bruke noe av alt stoffet og garnet jeg har i "arkivet"
Sy ferdig de påbegynte prosjektene som ligger rundtomkring
Lære meg nye teknikker
Ha tålmodighet til å prøve på vanskelige ting

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad hvis du vil legge igjen et lite fotspor, så kan jeg finne veien til deg også!