torsdag 7. april 2011

Telt i en fei!


Poden elsker å lege i gardinene våre, så jeg har lenge tenkt på å lage et telt til ham. Etter at vi bytta rom fikk han litt bedre plass, så da kom teltet opp. Jeg kunne sikkert brukt masser av tid på å få det sånn og sånn, men denne gangen prioriterte jeg bare å få det opp.

Jeg kjøpte en stor ring på stoff og stil - den kan åpnes, men en rockering fungerer nok også helt utmerket.
Så kjøpte jeg 4 tynne gardiner og 2 panelgardiner på IKEA

Jeg sydde et "legg" i de tynna gardinene, og sydde en løpegang øverst i panelgardinene. Tredde alt på ringen. Snurpet sammen gardinhempene i toppen. Festet en krok i taket, og vips - telt!











Idag gikk jeg forresten på en ny smell på stoff og stil - jeg tror jeg må lenke meg fast til symaskinen for å forsvare det lageret jeg har nå. Og ikke kjøpe et eneste klesplagg til poden før han er 10 år...

Ha en fortsatt fargerik dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad hvis du vil legge igjen et lite fotspor, så kan jeg finne veien til deg også!