fredag 24. juni 2011

Skap!



Vi har, som jeg har skrevet om tidligere, bygget nye garderobeskap på soverommet. 2 meter sponplateluktende lykke. De er helt slette og hvite på utsiden. Fordi jeg ikke fikk noen av de andre frontene på IKEA til å passe hos oss, og fordi jeg så mitt snitt til noen kvadratmeter å være kreativ på!


Men nå har vegringen inntatt meg. Det blir liksom så synlig, og ctrl+Z fungerer så dårlig i virkeligheten.

Mine første tanker var wallstickers av en eller annen sort. De kan man jo også ta vekk.

Four Winter Trees Letters -Vinyl Wall Decal,Sticker,Nature DesignTwo Winter Trees -Vinyl Wall Decal,Sticker,Nature Design

Banksy Inspired - Balloon Girl -SMALL- Interior Wall Vinyl Decal, Graphic, Sticker, ArtBanksy Inspired - Maid In London - Interior Wall Vinyl Decal, Graphic, Sticker, Art





Men, så tenkte jeg at kanskje det gikk an å gjøre noe annet fint.
Denne fant jeg i evertnoteutklippene mine. De er tegnet på. Kult, men passer ikke så bra akkurat her.




Så, jakten fortsetter. Har du en god ide? Kanskje jeg finner noe på Pinterest?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad hvis du vil legge igjen et lite fotspor, så kan jeg finne veien til deg også!