onsdag 19. oktober 2011

Nok snakk, endelig anorakk!


Noen prosjekter blir bare liggende. Og liggende.
Denne anorakken sydde jeg egentlig "ferdig" for leenge siden. Men da var den jo altfor stor til poden, og det var ikke så farlig at det ennå ikke var kommet ribber på ermene. Men nå, når anorakken er passe, er de endelig på plass.

Anorakken er sydd av et gammel skjørt jeg aldri brukte. Dongeri med fleecelaminert innside. Lett å sy av og rakner ikke. Mønsteret er fra ottobre, men som alltid litt modifisert.

Glidelås i siden for å gjøre den litt enklere å ta på. Men jeg må innrømme at anorakk og 2åring ikke er kompatibelt sånn helt uten videre.

Store trykknapper i halsen.

Noen bilder i hurten og sturten på vei ut av døra til navnefest!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad hvis du vil legge igjen et lite fotspor, så kan jeg finne veien til deg også!