mandag 26. mars 2012

En god gjerning

Da jeg var innom strikkebutikken "min" her en dag lå det et hefte på disken med oppfordring til å strikke til prematuravdelingen på sykehuset, samt oppskrifter. Jeg tenkte at så mye tid jeg bruker i sofaen nå i ventetiden må jeg jo ha noen timer til overs til dette! Dessuten er teppe i rillestrikk perfekt sammen med tv-titting (hvor jeg sliter litt med å mønster eller strukturstrikk hvis jeg skal få med meg handlingen).


Hvis du har litt strikketid til overs (eller har lyst til å gjøre en god gjerning) kan jeg anbefale dette. Jeg leverte bare teppet på barnesenteret på Ullevål, men det finnes også en organisasjon som administrerer dette. Se: http://www.amandaprosjektet.org/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad hvis du vil legge igjen et lite fotspor, så kan jeg finne veien til deg også!