mandag 13. desember 2010

Juleengler og julegaver

Det er julestri for alvor. Spesielt siden jeg trodde det var en uke lengre til jul enn det faktisk er.

Hjemmelagde pepperkakejuleengler.

Jeg syns julegaver er velig hyggelig, ihvertfall hvis man har tid til å tenke skikkelig igjennom hva man kjøper, og har muligheten til å gi noe man virkelig gleder seg til at mottakeren skal få. Noen ganger føles det ikke helt slik, men jeg prøver. Idag gikk jeg til innkjøp av et par nye sokker, fordi de fikk meg i godt humør. Juleenglesokkene kan kanskje gi meg tilbake roen og gleden i presangalskapen.

Blir ikke du også glad?

1 kommentar:

  1. Jo, jeg blir veldig glad av engler og barn i desember:) Julestri skal være hyggeligstri også! En pause i sofaen eller en tur i ut i snøen får en i skikkelig, god julestemning!
    Hilsen juleEpleheksa

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad hvis du vil legge igjen et lite fotspor, så kan jeg finne veien til deg også!