søndag 3. april 2011

Å trekke, trekker (ut), har trukket (om)


Jeg syns ofte det er morsomt å lage èn ting, men når jeg skal lage 6 helt identiske så er det ikke så gøy. Her er den første: god-som-ny. Nå kunne jeg selvfølgelig ha trukket om stolene i 6 ulike stoff, men sånn ble det ikke (denne gangen).  Men i helgen fikk jeg endelig rota meg til å trekke om de resterende 5 stolene. Med gutta ute på tur og Susanne Sundførs "the Brothel" høyt på squeezebox'en tok jeg fatt på arbeidet. Det er noe med at når man først er i gang, så får man gjort så mye!

Samlebåndet. Legg merke til borrelåsrullen under bordet - mates rett inn i arbeidet.


 De ble ikke helt 100%, men mer enn bra nok.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad hvis du vil legge igjen et lite fotspor, så kan jeg finne veien til deg også!