mandag 3. oktober 2011

Nye bukser med ny maskin

Etter mye grubling bestemte jeg med for å kjøpe en coverlock. Jeg får det ikke like fint til med tvillingnål, og liker å være sikker på kvaliteten, særlig når jeg gir bort eller selger ting.
Den nye maskinen er plug-and-play. Ikke noe hokus pokus og enkel i bruk.


Coverlock 2340CV fra Brother



 Etter å ha prøvekjørt på rette strekk, ble ilddåpen lommekanter og snor i en ny bukse til poden.


Nå gleder jeg meg til å ta fatt på produksjon av julegaver og klær til oss her hjemme.

2 kommentarer:

  1. Jeg tror kanskje du endte opp med den samme maskinen som svigermor helt av deg selv. ;)

    Kjempefine bukser! LIkte særlig lommene!

    SvarSlett
  2. Fine bukser og gratulerer med overlockmaskin!

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad hvis du vil legge igjen et lite fotspor, så kan jeg finne veien til deg også!