torsdag 19. januar 2012

(nesten) ferdig!

Det nye året bringer spennende ting for vår lille familie. I slutten av mars kommer en liten turnprinsesse til verden og E blir storebror. Vi gleder oss!


Mens familietilskuddet er nesten ferdig, er strikkejakken endelig helt ferdig. Det har tatt sin tid.
Jeg er superfornøyd med fargene og garnet, men jeg har (som vanlig) valgt feil størrelse og jakken har blitt litt stor og klumpete. Den passer jo nå med den store magen, men den blir nok litt i største laget uten. Det er spesielt ermene som er problemet. Så nå går jeg og pønsker på om det går an å "sy den inn" uten at det blir helt merkelig... Noen som har erfaringer?



Mønster:
Pickles - hipp vinterhagejakke

Garn:
Drops Merino extra fine i fargene 13 - jeansblå og 20 - mørk blå.
Drops  vivaldi i fargen 35 - jeansblå (blandet med merinoet)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad hvis du vil legge igjen et lite fotspor, så kan jeg finne veien til deg også!