onsdag 13. juni 2012

Barnehagesommerfestmuffins!

 Det ble "mufsins". E fikk bestemme. Tid for å leke seg med wilton kakefarge! Jeg bestemte at de skulle være grønne med lilla glasur. "Jeg vil ikke være sur" kom det fra ham da jeg tilbød ham en muffin med glasur. Glad - sur, morsomt ord. Hurra for fest!
 Fylling av muffinsformer med glasurtut - fungerer utmerket!

 En lilla krusedull på toppen, stor eller liten størrelse. Slår nok an blant 2åringer i "bæsje-alderen"!

Det er forresten produksjon på syfronten også, ting tar bare litt tid når man sjelden får mer enn en halvtime i strekk...

1 kommentar:

  1. Ojoj.. de ble superkule! :) De hadde nok passet perfekt til en på 3 og en på 5 også. Så det skal jeg huske på til en kjedelig regnværsdag eller til et festelig lag. :) Smart å fylle muffinsformene med sprøytepose, det er også notert bak øret. Takk for tips.

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad hvis du vil legge igjen et lite fotspor, så kan jeg finne veien til deg også!