mandag 18. juni 2012

Lykketreff og en oransje cordgardin

Daglige trilleturer krever gode sko. Jeg fant et kult par i butikken, men da jeg skulle prøve dem var den andre skoen i min størrelse på mystisk vis blitt borte. Uflaks! Og nå, vel en uke senere ringte de fra skobutikken og sa de hadde funnet den andre skoen i min størrelse. Lykketreff. De passet, og jeg er klar for nye trilleturer i oransje sko. 

Og når jeg først var i det oransje modusen hadde jeg enda et lykketreff.
Før jul så jeg en oransje gardin i cord på Åhlens som jeg tenkte ville være perfekt til å sy mei tai av, men hastet videre i julegavemodus. Så skulle jeg tilbake å kjøpe den etter jul, men da var den selvfølgelig borte. Nå tenker du sikkert; det er jo bare å kjøpe cord på stoff og stil eller andre sybutikker, og det er det jo, på en måte. Det er bare det at de fleste butikker har lite utvalg av denne "mellomvekt" corden.
Så da jeg idag svinset innom for å se hva de hadde av gardiner og annet på salg så jeg at de var tilbake! Hurra! Nå blir det oransje mei tai (og flere andre gardin mei taier også)




Og til slutt ble det middagshandling for hele uka. Deilig å slippe å tenke på det!

OG det største lykketreffet av dem alle. Lille K sov søtt i vogna si hele tiden - og hun som vanligvis våkner bare jeg så mye som ser på en butikk!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad hvis du vil legge igjen et lite fotspor, så kan jeg finne veien til deg også!