fredag 21. september 2012

Loppefunn og etterlysning!

Sommeren har bragt med seg ulike markeder og bruktbutikker. Jeg har bragt med meg "nye" ting hjem.


Først ut var denne supersøte biekjolen. Det er lenge til Bolla kan bruke den, men jeg klarte ikke å la være. Jeg gikk faktisk tilbake til markedet fordi den hadde "stukket meg".




Så fant jeg to fine stoler og stresskoffert i tre på et låvemarket. Stolene har nå blitt turkise og blitt til ekstrastoler/nattbord. Over er også øvelsen "hvor mange nymalte stoler får du plass til i boden?" De sorte stolene kjøpte vi på finn for en stund tilbake, og de han nå endelig blitt helt svarte. Kommer tilbake med mer om det.


Denne fant vi i en container før sommeren, og den skal bli rød...det tar bare litt tid å gå fra mørkebrun til rød. Her ser den mest oransje ut. Den skal bo på barnerommet, og er forhåpentligvis bedre å sitte på for den som skal lese en trappekrakken fra IKEA.


Så fant jeg dette superkule bordet i en bruktbutikk, det gikk ikke an å redde lakken, så nå har det blitt matt svart og fått ny lampeskjerm. Har også skiftet ledningen og sokkelen til lyspæra, så den burde ikke være brannfarlig heller...



Til slutt en liten etterlysning. Vi leide en hytte i sommer jeg jeg falt helt for denne vasen. Det står ikke hvor den er fra, men kanskje noen kunne hjelpe meg?

1 kommentar:

  1. Nydelige stoler - jeg er inspirert! Gleder meg til hus med mer plass til blant annet stoler. Gamle stoler er best å sitte på :)

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad hvis du vil legge igjen et lite fotspor, så kan jeg finne veien til deg også!