tirsdag 9. november 2010

Hundrelapper!

Ok, så har jeg faktisk ikke talt dem, men det begynner å nærme seg. Her er en begynnelse. Det mangler noen farger, men jeg ser enden på klippingen. Så gjenstår bare de store lappene med applikasjonene på.


Når det gjelder syingen vet jeg ikke hva jeg har i vente....

(Jeg blir trist av å ta bilder inne om høsten, fargene blir ikke noe særlig og blitzen er jeg foreløpig ikke helt venn med. Men når det blir ferdig skal jeg ta det med ut i den fine lave sola, og la fargene gnistre!)

1 kommentar:

  1. Åååååå, det kommer til å bli så fint! Her er jeg heller ikke venn med blitzen, så de fleste bildene får et koselig juleaktig preg over seg. Noen ganger koselig og andre ganger ikke så veldig praktisk.

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad hvis du vil legge igjen et lite fotspor, så kan jeg finne veien til deg også!