lørdag 13. november 2010

Overall

Når mor er alene hjemme en fredagskveld kommer symaskinen frem så fort poden er lagt. Jeg har lenge snust på minikrea sine mønstere og ble veldig glad da jeg fant en overall. Med litt gråblå cord fra stoff og stil og et prikkete stoff fra panduro gikk jeg løs på oppgaven. Her er resultatet!

 En litt skeptisk modell på "catwalken".


 Buksen er romslig, perfekt for utforskende små barn.

 Med lekkert fôr blir oppbretten fin.

Fordi poden fortsatt bruker bleier modifiserte jeg mønsteret og lagde åpning mellom bena med trykknapper.

 Selene er ekstra lange, og knappene kan flyttes når poden vokser. Jeg fikk også prøvd "automatisk knappehull" og "sy-i-knapp" funksjonene på symaskinen. Snakk om kinderegg; enkelt å få til , pent å se på og så går det jo superfort!

Til slutt vil jeg minne om giveaway'en. nå er det bare to dager igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad hvis du vil legge igjen et lite fotspor, så kan jeg finne veien til deg også!