mandag 23. mai 2011

Lys lørdag. Sparkel- og SkaugumSøndag

I helgen ble det ordnings og fiksings på oss.

Lørdag fikk vi endelig hengt opp diverse lamper som bare har ligget her en stund, så nå er kjøkkenet og stua endelig opplyst...

Jeg fant denne spotrekken på Christiania belysning, og må si meg veldig fornøyd med både utseende og pris. Nå er den på plass i taket. Legg merke til ledningslisten, med hjørne!




 Spotrekken kompletterte resten av kjøkkenets belysning:

  En "foto" fra IKEA og en ventilatorhette med lys.

Jeg får ta en runde og vise resten av kjøkkenet en annen gang - det har vi nemlig tegnet og bygget selv...

 I stua kom leselys på plass under den selvbygde hylla som henger over sofaen. 
Ledninger i list gjør finishen bra.

Alt i alt, veldig fornøyd - og det er jammen vanskelig å ta bilde av lys!

Søndag gikk turen til venner for å hjelpe med oppussing. Sparkel, maling, pussing og barnepass resulterte i denne flotte premien!



Og ikke nok med det - det er en etasje under også! (som trenger litt kjærlighet og olje, riktignok)



24 deler Skaugum, med serveringsbestikk og potetgaffel.
Et praktfullt loppefunn har fått nytt hjem, vi gleder oss til å bruke det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad hvis du vil legge igjen et lite fotspor, så kan jeg finne veien til deg også!