tirsdag 31. mai 2011

Garnsmell (light)

Idag er siste dag av drops supersale. Det har gjort litt vondt for lommeboka, men til gjengjeld gikk jeg ikke på den samme smellen jeg pleier.  Denne gangen PLANLA jeg hva jeg skulle kjøpe. Sørget for å ha passende oppskrift og kjøpe nok garn. Så nå kan jeg bare finne fram pinnene, det burde holde med arbeid frem til jul....


Her er noen hint. Men selvfølgelig, som alltid, med andre fargekomboer og noen egne mamalaga varianter...

Et tips til alle strikkeglade er å logge seg inn på Ravelry. Her er oppskrifter i hopetall!

1 kommentar:

  1. Garnsmell er ikke så dumt, jeg har aaaaalt for mye på vei nå (men ikke fra Drops, turte ikke kikke på drops-salg en gang...)

    Lykke til med strikkings!

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad hvis du vil legge igjen et lite fotspor, så kan jeg finne veien til deg også!