fredag 19. oktober 2012

Favoritttunika



Jeg gikk på en aldri så liten garnsmell (igjen!) før sommeren. Skulle bare kjøpe et mønster fra Pickles. De blir jo billigere om man kjøper garn, men jeg vet hvem som "vant" på det. Uansett masse deilig merino i friske farger ble det på meg. Og da blir det barneklær. Først ut en Favorit-tunika til Bøllefrøet. Jeg strikka den litt lengre enn i oppskriften, så dekker den tøybleiestumpen skikkelig. Jeg liker mønstre med valgmuligheter, jeg valgte i-cord oppleggs - og avfellingskanter og puffermer. Og èn oransje lomme. Litt morsomt må man jo ha det. 



Bølla utbrøt sporenstreks da han så den at sånn ville han også ha! Vi får se, enn så lenge strikker jeg til ham i garn han selv valgte ut i butikken for leenge siden.

Rosa og oransje garn fra Pickles. Finner ikke igjen fargene i nettbutikken, så de har sikkert gått ut.
Lilla garn: Merino Extra fine fra Drops. Farge 21.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad hvis du vil legge igjen et lite fotspor, så kan jeg finne veien til deg også!