torsdag 14. oktober 2010

Impulskjøp og gjenbruk

Jeg er egentlig ikke så veldig flink til å gå i bruktbutikker, men her en dag ble jeg fanget av et stativ som stod utenfor. 3 ting for 100kr virket fristende. Det var vel egentlig ikke 3 ting der jeg hadde lyst på, men jeg endte opp med tre ting likvel... Sånn er det med tilbud!


En supersøt kjole, i en litt merkelig størrelse. Blir nok til stoff i noe helt annet...




 Et ikke fullt så lekkert skjørt, som definitivt blir til stoff i noe annet. 
Likte så godt fargene, mørk brun og turkis...

'
Den tredje tingen var en helt vanlig bukse som jeg ikke har prøvd. Mulig den også må bli til noe annet...

3 kommentarer:

  1. hehe...
    bomskudd på tre av tre :D
    Konsistent ihvertfall!

    SvarSlett
  2. Haha.. enig med ivar ;)
    Men salg er salg!
    Super blogg forresten, nesten så jeg får lyst til å strikke litt selv. Tror jeg må komme på opplæring når vi kommer hjem fra downunder:)

    SvarSlett
  3. Vel, det var faktisk ikke bomkjøp - for kjolen kjøpte jeg for å bruke stoffet. Og skjørtet også.
    Men buksa har jeg en følelse av at er et bomkjøp!

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad hvis du vil legge igjen et lite fotspor, så kan jeg finne veien til deg også!