tirsdag 13. mars 2012

Mei tai til ei lita odelsjente

Et vennepar fikk ei lite jenta før jul, og far var rask med å fortelle at han har en venn som jakter med poden i meitai. Jeg oppfattet dette umiddelbart som et gaveønske, og har etter litt tid endelig fått den ferdig.
Jeg syns det er få som har god utvalg i mellomstripet cord, men denne gangen fant jeg akkurat fargen jeg ville ha. Olivengrønn. Jeg var litt i tvil om jeg skulle ta et "barnestoff" inni, som jeg har sydd på et par andre, men så fant jeg et stoff som jeg syns passet så godt sammen med det grønne, så da fikk det heller bli med barnligheten. Et lite rådyr fikk pryde fronten, og mor melder tilbake om at denne passer både på jakt og i byen.



1 kommentar:

Jeg blir kjempeglad hvis du vil legge igjen et lite fotspor, så kan jeg finne veien til deg også!